Ocena produktu

Sprawdz, aby Twój produkt był konkurencyjny i przynosił Ci pożądane zyski.

Poddaj go naszej analizie i dowiedz się, co zrobić, aby odnieść sukces na rynku niemieckim.

Przeprowadzimy dla Ciebie szczegółową ocenę produktu oraz Twojej oferty, dzięki którym otrzymasz wiele cennych informacji:

Poznasz potencjał Twojego produktu.

Dowiesz się, czy na rynku istnieją już produkty podobnego do Twojego oraz czy Twój wyrób ma szansę z nimi rywalizować.

Zyskasz dane o swojej najbliższej konkurencji.

Poznasz konkurentów działających w tej samej branży i oferujących produkty zbliżone do Twojego. Dzięki temu będziesz wiedział, jaki model biznesowy się sprawdza, a także co musisz poprawić lub dodać do swojej oferty, aby stała się bardziej atrakcyjna.

Otrzymasz odpowiedź na bardzo ważne pytanie...

Mianowicie, czy ekspansja na rynek niemiecki ma jakikolwiek sens i czy jest w ogóle opłacalna dla Twojego przedsiębiorstwa. Taka informacja pozwoli Ci podjąć racjonalną decyzję, mającą ogromnym wpływ na kondycję finansową Twojej firmy.

Skontaktuj się z nami

Jak przebiega analiza produktu?

Ocena Twojego produktu podzielona jest na 2 etapy. Pierwszy z nich to analiza produktu i rynku, drugi - przesłanie oferty, która zostaje poddana ocenie potencjalnych klientów.

Analiza produktu i rynku

Na tym etapie dogłębnie zweryfikujemy, czy wejście na rynek niemiecki jest dla Twojej firmy w ogóle opłacalne. Posłuży nam do tego:

  • Analiza konkurencji
  • Zainteresowanie podobnymi produktami
  • Ceny podobnych produktów
  • Szereg innych kluczowych danych

Przesłanie oferty

W tym kroku skupimy się na faktycznej ocenie Twojej oferty. Na potrzeby badania wybierzemy aż 20 potencjalnych klientów, którym zaprezentujemy Twój katalog.

Na podstawie ich uwag i spostrzeżeń, opracujemy wnikliwą analizę, dzięki której dowiesz się, jakie aspekty Twojej oferty muszą zostać poprawione, aby mogła ona konkurować z innymi (np. cena, obsługa, jakość itp.).

TOP