Dystrybucja i marketing

Praktyczna wiedza w pigułce

dzień

wypełniony wartościową i sprawdzoną wiedzą
1

panele

wykłady, warsztaty i wspólna dyskusja
3

wykładowców

ekspertów z tej dziedziny
2

wiedzy

którą natychmiast wykorzystasz w praktyce
100 %

Czego nauczysz się na tym szkoleniu?

Szkolenie pozwoli Ci na pozyskanie informacji, które są niezbędne do wejścia na rynek oraz rozwoju Twojej firmy w Niemczech.

Dowiesz się z niego nie tylko, jak zaplanować i wdrożyć działania, które pozwolą Ci odnieść sukces na niemieckim rynku. Dodatkowo, pozyskasz praktyczną wiedzę, czego absolutnie nie wolno Ci robić, aby nie pogrzebać swoich szans.

Poznasz także liczne przykłady, które będą dla Ciebie doskonałym wzorem do naśladowania.

Skontaktuj się z nami

Jak wygląda program tego szkolenia?

Biznes w Niemczech

Dowiesz się wszystkiego, co musisz wiedzieć, zanim zaczniesz swoją działalność na terenie Niemiec.

Dobór klientów i partnerów biznesowych

Nauczysz się określać grupy swoich docelowych klientów i kontrahentów, a ponadto poznasz skuteczne metody docierania do nich.

Reklama i marketing

Pozyskasz wiedzę na temat reklamy na niemieckim rynku. Dowiesz się, co działa, jakie narzędzia i kanały warto stosować, a przede wszystkim, w jaki sposób odpowiednio zaprezentować swoją firmę.

Najczęściej popełniane błędy

Zobaczysz, jakich błędów w promocji i marketingu musisz unikać, aby już na starcie nie przekreślić szans swojej firmy.

Omówienie przykładów

Wartościową inspiracją będą dla Ciebie liczne przykłady firm, którym już się udało. Poznasz specyfikę ich działalności, strategię, plany oraz czynności, jakie doprowadziły je do osiągnięcia sukcesu na wymagającym niemieckim rynku.

Dyskusja

Na zakończenie zyskasz unikalną możliwość uczestniczenia w rozmowach z innymi. Wymienicie się swoimi spostrzeżeniami, doświadczeniami, a także innymi cennymi wskazówkami.

Jak wygląda program tego szkolenia?

Dla Twojej wygody, a przede wszystkim, aby zmaksymalizować poziom wiedzy, jaki wyniesiesz z tego szkolenia - zostało ono podzielone na 3 główne części.

Wykład

Podczas jego trwania pozyskasz wiedzę teoretyczną na temat sprzedaży.

Warsztaty

Uczestnictwo w nich, pozwoli Ci na praktycznie wykorzystanie już pozyskanych informacji.

Dyskusja

Zyskasz również możliwość wymiany doświadczeń oraz spostrzeżeń na temat handlu, z innymi uczestnikami.

Jak możesz zapisać się na to szkolenie?