Case Study

REVAS – dostawca oprogramowania dla branży edukacyjnej.

Przekonaj się, w jaki sposób zdobył nowych odbiorców dla swoich usług.

Firma REVAS

Branża: oprogramowanie informatyczne dla edukacji
Rok utworzenia: 2014

Charakterystyka: REVAS to polska firma specjalizująca się w tworzeniu oprogramowania do branżowych symulacji biznesowych.

Jej głównymi odbiorcami są szkoły zawodowe, licea oraz uniwersytety, którym oprogramowanie służy do przeprowadzania treningów zarządzania wirtualnymi firmami z różnych branż (usługi, produkcja, a nawet IT).

Za sprawą rozwiązań oferowanych przez REVAS, instytucje te mogą znacznie lepiej przygotowywać swoich odbiorców – dając im możliwość poznania praktycznej strony danego biznesu i podejmowania realistycznych decyzji charakterystycznych dla konkretnej branży.

Jakie działania wykorzystaliśmy?

Analiza wizerunku i przygotowanie materiałów reklamowych

W pierwszej kolejności przeprowadziliśmy wnikliwą analizę wizerunku marki REVAS, która pozwoliła nam przygotować odpowiednie rekomendacje oraz przystosować ją do potencjalnego niemieckiego odbiorcy.

W kolejnym etapie zajęliśmy się materiałami reklamowymi, których celem było nie tylko przedstawienie oferty firmy, ale przede wszystkim uwiarygodnienie jej w oczach przyszłych klientów.

Ostatecznym rezultatem tych działań była wizyta na największych europejskich targach dla sektora edukacyjnego Didacta w Kolonii, podczas której przedstawiciele REVAS mogli zaprezentować swoje rozwiązania.

Dofinansowanie i internacjonalizacja

Kolejnym etapem, w którym jako GPB braliśmy czynny udział, było wsparcie firmy w pozyskaniu dofinansowania z funduszy unijnych.

To przy jego udziale ułatwiliśmy firmie REVAS wejście na niemiecki rynek, a co za tym idzie – sprawne przeprowadzenie procesu internacjonalizacji.

Tłumaczenia

To wszystko nie obyłoby się jednak bez wsparcia naszych dedykowanych native speakerów, którzy służyli pomocą zarówno podczas samych targów, jak i chętnie wspierali markę w trakcie przygotowywania wszelkich dokumentów oraz materiałów reklamowych.

Jak wyglądał ten proces krok po kroku?

1. Analiza wizerunku

Która dała nam pełnię wiedzy na temat marki REVAS, jak i preferencji jej przyszłych odbiorców.

2. Materiały reklamowe

Których przygotowanie pozwoliło nam zapewnić odpowiednie wsparcie oraz promocję marki.

3. Projekt internacjonalizacji

Dzięki któremu zdobyliśmy środki finansowe pozwalające na rozpoczęcie aktywnych działań terenie Niemiec.

4. Targi

W których uczestnictwo pozwoliło pozyskać wiele cennych kontaktów, a przede wszystkim otworzyło drogę do dalszego rozwoju na rynku niemieckim.

Jakie były i są tego efekty?

Otwarcie nowego rynku

Dzięki uzyskanemu dofinansowaniu, firma REVAS znacznie przyspieszyła swoje wejście na niemiecki rynek.

Dotarcie do niemieckich odbiorców

Udział w targach pozwolił marce na dotarcie do dobrze sprecyzowanej grupy docelowej, która szybko zainteresowała się rozwiązaniami oferowanymi przez REVAS.

Współpraca z uniwersytetami i szkołami prywatnymi

Za pośrednictwem specjalistów GPB, firma znalazła solidnych partnerów biznesowych i rozpoczęła współpracę z cenionymi uniwersytetami, a także jedną z największych prywatnych szkół w Berlinie.

Chcesz powtórzyć sukces firmy REVAS?

Skontaktuj się z nami, a z przyjemnością sprawdzimy, co możemy dla Ciebie zrobić.

TOP