Case Study

REVAS – dostawca oprogramowania dla branży edukacyjnej.

Przekonaj się, w jaki sposób zdobył nowych odbiorców dla swoich usług.

Firma REVAS

Branża: oprogramowanie informatyczne dla edukacji
Rok utworzenia: 2014

Charakterystyka: REVAS to polska firma specjalizująca się w tworzeniu oprogramowania do branżowych symulacji biznesowych.

Jej głównymi odbiorcami są szkoły zawodowe, licea oraz uniwersytety, którym oprogramowanie służy do przeprowadzania treningów zarządzania wirtualnymi firmami z różnych branż (usługi, produkcja, a nawet IT).

Za sprawą rozwiązań oferowanych przez REVAS, instytucje te mogą znacznie lepiej przygotowywać swoich odbiorców – dając im możliwość poznania praktycznej strony danego biznesu i podejmowania realistycznych decyzji charakterystycznych dla konkretnej branży.

Jakie działania wykorzystaliśmy?

Analiza wizerunku i przygotowanie materiałów reklamowych

W pierwszej kolejności przeprowadziliśmy wnikliwą analizę wizerunku marki REVAS, która pozwoliła nam przygotować odpowiednie rekomendacje oraz przystosować ją do potencjalnego niemieckiego odbiorcy.

W kolejnym etapie zajęliśmy się materiałami reklamowymi, których celem było nie tylko przedstawienie oferty firmy, ale przede wszystkim uwiarygodnienie jej w oczach przyszłych klientów.

Ostatecznym rezultatem tych działań była wizyta na największych europejskich targach dla sektora edukacyjnego Didacta w Kolonii, podczas której przedstawiciele REVAS mogli zaprezentować swoje rozwiązania.

Dofinansowanie i internacjonalizacja

Kolejnym etapem, w którym jako GPB braliśmy czynny udział, było wsparcie firmy w pozyskaniu dofinansowania z funduszy unijnych.

To przy jego udziale ułatwiliśmy firmie REVAS wejście na niemiecki rynek, a co za tym idzie – sprawne przeprowadzenie procesu internacjonalizacji.

Tłumaczenia

To wszystko nie obyłoby się jednak bez wsparcia naszych dedykowanych native speakerów, którzy służyli pomocą zarówno podczas samych targów, jak i chętnie wspierali markę w trakcie przygotowywania wszelkich dokumentów oraz materiałów reklamowych.

Jak wyglądał ten proces krok po kroku?

Która dała nam pełnię wiedzy na temat marki REVAS, jak i preferencji jej przyszłych odbiorców.
Których przygotowanie pozwoliło nam zapewnić odpowiednie wsparcie oraz promocję marki.
Dzięki któremu zdobyliśmy środki finansowe pozwalające na rozpoczęcie aktywnych działań terenie Niemiec.

W których uczestnictwo pozwoliło pozyskać wiele cennych kontaktów, a przede wszystkim otworzyło drogę do dalszego rozwoju na rynku niemieckim.

Jakie były i są tego efekty?

Otwarcie nowego rynku

Dzięki uzyskanemu dofinansowaniu, firma REVAS znacznie przyspieszyła swoje wejście na niemiecki rynek.

Dotarcie do niemieckich odbiorców

Udział w targach pozwolił marce na dotarcie do dobrze sprecyzowanej grupy docelowej, która szybko zainteresowała się rozwiązaniami oferowanymi przez REVAS.

Współpraca z uniwersytetami i szkołami prywatnymi

Za pośrednictwem specjalistów GPB, firma znalazła solidnych partnerów biznesowych i rozpoczęła współpracę z cenionymi uniwersytetami, a także jedną z największych prywatnych szkół w Berlinie.

Chcesz powtórzyć sukces firmy REVAS?

Skontaktuj się z nami, a z przyjemnością sprawdzimy, co możemy dla Ciebie zrobić.

TOP