Case Study

AL-STAL – producent wyspecjalizowany w dostarczaniu rozwiązań ze stali.

Zobacz, jak wyglądała misja gospodarcza w jego wykonaniu.

Firma AL-STAL

Branża: budowlana
Rok utworzenia: 2004

Charakterystyka: Firma oferuje usługi z zakresu produkcji i montażu ślusarki budowlanej, projektowania, dostawy i montażu wielkogabarytowych bram hangarowych oraz projektowania konstrukcyjnego budynków, budowli i ciągów technologicznych.

W 2010 roku AL-STAL uruchomił nowoczesny zakład produkcyjny o powierzchni ponad 3000 m2.

Klientami firmy są m.in. Stocznia w Rostocku, Port Lotniczy we Wrocławiu, Fabryka Samochodów Volvo w Goeteborgu, Sąd Okręgowy w Krakowie czy Centrum Wystawienniczo-Kongresowe G2A Arena w Rzeszowie.

Jakie działania wykorzystaliśmy?

Analiza wizerunku i przygotowanie materiałów reklamowych

W pierwszym kroku przeprowadziliśmy szczegółową analizę wizerunku AL-STAL, która to pozwoliła nam opracować adekwatne rekomendacje i przystosować ją do potencjalnego niemieckiego odbiorcy.

Następnie, podjęliśmy się opracowania materiałów reklamowych, których celem było zarówno zaprezentowanie oferty firmy, jak również uwiarygodnienie jej w oczach przyszłych klientów.

Wynikiem tych działań była 3-dniowa misja gospodarcza, podczas której przedstawiciele firmy AL-STAL (wspierani przez nas zespół) mogli zaprezentować się wybranym austriackim partnerom.

Dofinansowanie i internacjonalizacja

Kolejnym etapem, w którym GPB brało czynny udział, było wsparcie AL-STAL w otrzymaniu dofinansowania z funduszy unijnych.

Pomagaliśmy w kompletacji wszystkich dokumentów, jak i załatwianiu innych niezbędnych formalności.

To działanie umożliwiło znacznie łatwiejsze wejście na rynek niemiecki.

Tłumaczenia

Żadna z tych rzeczy nie odbyłaby się, gdyby nie profesjonalne wsparcie naszych dedykowanych native speakerów, którzy byli zawsze do dyspozycji. Zajmowali się zarówno przygotowaniem samych materiałów, weryfikacją dokumentacji, jak i towarzyszyli marce AL-STAL podczas każdego spotkania.

Jak wyglądał ten proces krok po kroku?

Która pozwoliła nam w pełni poznać możliwości marki, a także dowiedzieć się, w jakim obszarze wymaga ona korekty.

Których opracowanie umożliwiło nam zapewnienie odpowiedniego wsparcia oraz promocji firmy.

Dzięki któremu pozyskaliśmy niezbędne finansowanie pozwalające na rozpoczęcie działalności na terenie Niemiec.

W których uczestnictwo dało możliwość poznania potencjalnych partnerów handlowych, a także pozyskania wielu bardzo cennych informacji zwrotnych.

Jakie były i są tego efekty?

Otwarcie nowego rynku

W ramach misji gospodarczej delegacja AL-STAL odwiedziła potencjalnych partnerów biznesowych, dostawców oraz zakłady produkcyjne.

Dotarcie do niemieckojęzycznych partnerów

Trzy dni intensywnych spotkań pozwoliły na zdobycie nowych, cennych kontaktów, które pozwoliły na nawiązanie współpracy z austriackimi firmami.

Dokonanie (nie)możliwego

Dzięki naszemu wsparciu, firmie AL-STAL udało się nawiązać kontakty handlowe z firmami, z którymi wcześniej wielokrotnie (i bezskutecznie) próbowała rozpocząć współpracę na własną rękę. Dopiero pomoc ekspertów GPB odmieniła ten trend.

Chcesz powtórzyć sukces firmy AL-STAL?

Skontaktuj się z nami, a z przyjemnością sprawdzimy, co możemy dla Ciebie zrobić.

TOP