Case Study

FEB – agencja marketingu interaktywnego.

Dowiedz się, jak wyglądała misja gospodarcza i jej wejście na niemiecki rynek.

Firma FEB

Branża: marketing
Rok utworzenia: 2008

Charakterystyka: Firma zapewnia kompleksową obsługę marek z zakresu marketingu i reklamy w sieci.

Główną specjalizacją agencji jest szeroko pojęta promocja online, w tym: prowadzenie kampanii marketing, dostarczanie funkcjonalnych systemów oraz aplikacji mobilnych, a także tworzenie zaawansowanych stron i serwisów internetowych.

Jakie działania wykorzystaliśmy?

Pozyskanie dofinansowania i przeprowadzenie internacjonalizacji

Następnym krokiem, był czynny udział GPB w procesie pozyskiwania odpowiednich środków finansowych umożliwiających dalsze działania promocyjne i operacyjne.

Zajęliśmy się przygotowaniem i kompletowaniem dokumentów oraz załatwianiem innych ważnych formalności.

Opracowanie tłumaczeń

Przez cały ten czas odpowiadaliśmy również za bieżące tłumaczenia wszelkich materiałów. Wykorzystaliśmy do tego pracę profesjonalnych native speakerów.

Analiza wizerunku i przygotowanie materiałów reklamowych

Pierwszym krokiem, jaki zdecydowaliśmy się wykonać, była dokładna analiza wizerunku firmy – połączona z oceną jej szans na rynku niemieckim. W ten sposób przygotowaliśmy cały zestaw gotowych rekomendacji oraz planów działania.

W drugim etapie przystąpiliśmy do produkcji materiałów reklamowych, które miały odpowiadać za budowanie wizerunku oraz zaufania w oczach potencjalnych partnerów handlowych.

Zwieńczeniem tych działań była misja gospodarcza, która pozwoliła na odbycie spotkań z kilkunastoma perspektywicznymi kontrahentami.

Organizacja oraz prowadzenie spotkań handlowych

Jako GPB Group braliśmy również czynny udział zarówno w aranżowaniu, jak i prowadzeniu spotkań z potencjalnymi klientami.

W ramach naszych obowiązków zajmowaliśmy się tłumaczeniami rozmów, pomagaliśmy w prowadzeniu prezentacji ofert, jak i z powodzeniem wspieraliśmy w negocjacjach i ustalaniu szczegółowych warunków współpracy.

Jak wyglądał ten proces krok po kroku?

1. Projekt internacjonalizacji

Dzięki któremu zdobyliśmy środki niezbędne do rozpoczęcia funkcjonowania na terenie Niemiec.

2. Analiza wizerunku

Która dała nam możliwość poznania marki i tego, w jakim obszarze wymaga ona optymalizacji.

3. Materiały reklamowe

Których produkcja pomogła w skutecznej promocji firmy.

4. Spotkania handlowe

W których uczestnictwo pozwoliło poznać potencjalnych kontrahentów, jak również pozyskać wiele wartościowych opinii i informacji zwrotnych.

Jakie były i są tego efekty?

Otwarcie nowego rynku

Podczas misji gospodarczej zespół FEB odwiedził siedziby potencjalnych partnerów biznesowych.

Dotarcie do niemieckojęzycznych partnerów

Intensywne dni - wypełnione spotkaniami pozwoliły na zdobycie cennych kontaktów, które otworzył drogę do zawiązania owocnej współpracy.

Zdobycie pierwszych kontraktów

Umiejętne poruszanie się po niemieckim rynku (połączone z gruntownym przygotowaniem) przyniosło efekty w postaci pierwszych kontraktów.

Chcesz, aby Twoja marka odniosła podobny sukces?

Skontaktuj się z nami - chętnie sprawdzimy, w jaki sposób możemy Cię wesprzeć.